wow guess whose grounded 

see you in a few days

I’m starting to shy away from people a lot so I need to find something to do to keep me from just sleeping all the time.

I need fanfic recs.

I want some good tragic romances and smut fics.

I don’t„„,know anyone in West Virginia„,school has been in session for like 5 weeks and I don’t really know anyone.„„„„

I don’t„„,know anyone in West Virginia„,school has been in session for like 5 weeks and I don’t really know anyone.„„„„

Why the hell would anyone want to romanticize depression?????

I wish I knew how to make it stop tbh. It’s really troublesome and tiring. Like I wanna be happy and stuff but then I like??????????? Don’t wanna like….do anything idfk it’s really hard to explain in like words that make sense ugh

I wish I knew how to make it stop tbh. It’s really troublesome and tiring. Like I wanna be happy and stuff but then I like??????????? Don’t wanna like….do anything idfk it’s really hard to explain in like words that make sense ugh

kaworusochinchin:

circebeaker:

THAT ONE CHARACTER FROM NEON GENESIS EVANGELION WITH HE WHITE HAIR LEGITIMATELY CREEPS ME OUT EVERY TIME I SEE HIM ON MY DASH LIKE EVERY EXPRESSION HE HAS SEEMS SO INTIMATE GET BACK MOTHERFUCKER YOU DON’T KNOW ME LIKE THAT

image

teen-titan-jaeger-bomb:

Just click play

Just click play

Mmmghhh okay time for bed. I’m gonna be super tired in the morning blegh

For a while my parents had me convinced that maybe depression isn’t an illness and I was just making it up and WANTING to be miserable

But then like the more and more I try to like do stuff??? I’m not reacting like how I should??? And I think it’s more than being just a bit sleepy. And yknow tbh I thought like oh maybe it’s gone away finally but no??? This is like the worst I’ve experienced it in a long time and that worries me

On a more serious note, I am starting to worry a little bit about myself. You know when things just seem sorta off???

Yeah„,for the past like 6 days I’ve been feeling so like lethargic and unmotivated and it’s hard to get me to crack a genuine smile, even in public?? And that’s especially weird because I tend to smile a lot in public because I don’t want people to really like know how much of a mess I am sometimes??

But yeah

When I draw I end up not wanting to stop which is great but not on a school night :/

They keep telling me I’m a miracle… but I think I’m cursed.

This is a big ass WIP

This is a big ass WIP